VEELGESTELDE VRAGEN

Waar kan ik een POM item kopen?

POM is verkrijgbaar in meer dan 800 winkels wereldwijd. Via onzestore locatorkan je de verkooppunten bij jou in de buurt vinden. Daarnaast heeft POM een eigen webshop:www.pom-amsterdam.nl. Hier kan je de gehele collectie online shoppen.

Hoe kan ik POM bereiken?

Je kan POM per mail bereiken viainfo@pom-amsterdam.nl. Wij streven er naar alle mails binnen een werkdag te beantwoorden. Daarnaast kan je tijdens kantooruren bellen naar onze klantenservice via (+31) 203418822.

Hoe kan ik een POM item retourneren?

Retourneren binnen 30 dagen is mogelijk, rekening houdend met de volgende voorwaarden: het product moet ongedragen, onbeschadigd en voorzien van originele hangtags geretourneerd worden.

Meld hier je retour aan.

Kosten voor het retourneren met één van onze vervoerders:

  • Nederland, België en Duitsland: vanaf €3,95
  • Overige EU-landen (M.u.v. Zwitserland, Monaco en Verenigd Koninkrijk): vanaf € 4,95
  • Landen buiten EU + Zwitserland, Monaco en Verenigd Koninkrijk: De retourkosten zijn voor eigen rekening via vervoerder naar keuze. Let op! Meld je retour wel aan via de retourportal.

Ik heb een item retour gestuurd naar POM, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van je retour je geld terug storten. Bewaar altijd de track & trace code van je verzending.

Kan ik een POM item ruilen?

Ruilen van POM-items is mogelijk en werkt als volgt:

  1. Meld je retour aan via de retourportal.
  2. Geef in het retourproces aan welk item je retour wilt sturen en wilt omruilen voor een andere maat of een ander item.
  3. Na het afronden van het retourproces wordt jouw omruilverzoek verstuurd naar ons Customer Service team. Indien de gewenste items beschikbaar zijn, wordt er een nieuwe bestelling voor je gecreëerd en ontvang je een betaallink.
  4. Zodra de betaling is afgerond, wordt jouw nieuwe bestelling zo snel mogelijk verstuurd, zodat je de nieuwe items snel in huis hebt!
  5. Als je gebruik hebt gemaakt van een omruiling, is jouw retourzending gratis. Je ontvangt van ons een kosteloos retourlabel. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, storten wij zo snel mogelijk het retourbedrag terug op je rekening.

Ik heb een POM item gekocht bij een winkel, kan ik deze ook online bij POM ruilen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Ruilen kan enkel bij de winkel waar je het POM item gekocht hebt.

Als ik een POM item online wil shoppen: hoe weet ik hoe een item valt?

Wij proberen met foto’s en beschrijvingen een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van het betreffende item. Daarnaast kan je bij ieder product een maattabel vinden. Mocht je echter nog vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met onze Klantenservice.

Hoe kan ik mijn POM item het beste onderhouden?

Op het onderhoudslabel dat aan je POM item is bevestigd kan je zien hoe je je POM het beste kunt onderhouden. Voor een uitgebreide beschrijving zie Quality care.

Ik heb een POM item cadeau gekregen maar wil deze graag ruilen. Kan dat?

Als het item bij de POM webshop gekocht is dan kan het bij ons worden geruild. Je stuurt het item via ons retourproces (zie vraag 3) naar ons terug. Je ontvangt vervolgens een cadeaubon ter waarde van het aankoopbedrag, zodat u iets anders kunt uitzoeken via onze webshop.
Als het item bij één van de POM verkooppunten is gekocht dan gelden de voorwaarden van de betreffende winkel.
Bij vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn POM sjaal dragen?

Je kan onze sjaals op veel manieren dragen, zie voor inspiratie onze How to wear movie pagina.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Jammer dat je niet tevreden bent over onze producten en/of service. Neem contact op met onze klantenservice, dan proberen wij je te helpen.

Kan ik mijn POM bestelling als cadeau laten inpakken?

Alle POM items worden standaard in cadeaupapier verpakt.