Veel gestelde vragen

1) Waar kan ik een POM item kopen?
POM is verkrijgbaar in meer dan 800 winkels wereldwijd. Via onze store locator kan je de verkooppunten bij jou in de buurt vinden. Daarnaast heeft POM een eigen webshop: www.pom-amsterdam.nl. Hier kan je de gehele collectie online shoppen.

2) Hoe kan ik POM bereiken?
Je kan POM per mail bereiken via info@pom-amsterdam.nl. Wij streven er naar alle mails binnen een werkdag te beantwoorden. Daarnaast kan je tijdens kantooruren bellen naar onze klantenservice via (+31) 203418822.

3) Hoe kan ik een POM item retourneren?
Retourneren binnen 14 dagen is mogelijk, rekening houdend met de volgende voorwaarden: het product moet ongedragen, onbeschadigd en voorzien van hangtags geretourneerd worden.  

Volg daarbij de volgende stappen

 

  • Meld je retour aan op onze retourportal. Je ordernummer begint met 'NL'.
  • Stop de ongedragen spullen met alle labels eraan in de originele of andere stevige verpakking en plak dicht. Voeg ook de pakbon toe!
  • Stuur het voldoende gefrankeerd op naar het volgende adres (wij werken momenteel een een gratis retourlabel, nog éven geduld!

          POM Amsterdam retouren Tav Mondial Logistics
          Vredeweg 46 (deur 24)
          1505 HH Zaandam
          Nederland

  • Bewaar de Track & Trace code van je pakje goed. POM kan helaas geen verantwoordelijkheid nemen voor verloren pakketjes.

 

Je ontvangt een melding zodra uw retour is verwerkt.

 

4) Ik heb een item retour gestuurd naar POM, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van je retour je geld terug storten. Bewaar altijd de track & trace code van je verzending.

5) Hoe kan ik een POM item ruilen?
Ruilen van POM artikelen is helaas niet mogelijk. Retourneer ajb het artikel en maak een nieuwe bestelling aan.


6) Ik heb een POM item gekocht bij een winkel, kan ik deze ook online bij POM ruilen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Ruilen kan enkel bij de winkel waar je het POM item gekocht hebt.

7) Als ik een POM item online wil shoppen: hoe weet ik hoe een item valt?
Wij proberen met foto’s en beschrijvingen een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van het betreffende item. Daarnaast kan je bij ieder product een maattabel vinden. Mocht je echter nog vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met onze Klantenservice.

8) Hoe kan ik mijn POM item het beste onderhouden?
Op het onderhoudslabel dat aan je POM item is bevestigd kan je zien hoe je je POM het beste kunt onderhouden. Voor een uitgebreide beschrijving zie Quality care.

9) Ik heb een POM item cadeau gekregen maar wil deze graag ruilen. Kan dat?
Als het item bij de POM webshop gekocht is dan kan het bij ons worden geruild. U stuurt dan het artikel via ons retourproces (zie vraag 3) naar ons terug. U ontvangt dan van ons een cadeaubon ter waarde van het aankoopbedrag, zodat u iets anders kunt uitzoeken via onze website.
Als het item bij een winkel is gekocht dan gelden de voorwaarden van de betreffende winkel.
Bij vragen kan je altijd contact opnemen met onze Klantenservice.

10) Hoe kan ik mijn POM sjaal dragen?
Je kan onze sjaals op veel manieren dragen, zie voor inspiratie onze How to wear movie pagina.

11) Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Jammer dat je niet tevreden bent over onze producten en/of service. Neem contact op met onze klantenservice dan proberen wij je te helpen.

12) Kan ik mijn POM bestelling als cadeau laten inpakken?
Alle POM items worden standaard in cadeaupapier verpakt.

Winkelmand

×

Product title

1 x €29,95

Subtotaal

Ga door naar afrekenen