Veelgestelde vragen

1) Waar kan ik een POM item kopen?
POM is verkrijgbaar in meer dan 800 winkels wereldwijd. Via onze store locator kan je de verkooppunten bij jou in de buurt vinden. Daarnaast heeft POM een eigen webshop: www.pom-amsterdam.nl. Hier kan je de gehele collectie online shoppen.

2) Hoe kan ik POM bereiken?
Je kan POM per mail bereiken via info@pom-amsterdam.nl. Wij streven er naar alle mails binnen een werkdag te beantwoorden. Daarnaast kan je tijdens kantooruren bellen naar onze klantenservice via (+31) 203418822.

3) Hoe kan ik een POM item retourneren?

Retourneren binnen 30 dagen is mogelijk, rekening houdend met de volgende voorwaarden: het product moet ongedragen, onbeschadigd en voorzien van originele hangtags geretourneerd worden.

Meld hier je retour aan.

Kosten voor het retourneren met één van onze vervoerders:

  • EU: € 4,95
  • Members* uit Nederland, België en Duitsland: gratis

Indien je niet gebruik wenst te maken van één van onze vervoerders, dan kan het item ook met een (andere) koerier naar keuze worden verzonden naar:

POM Amsterdam retouren
Vredeweg 46 (deur 24)
1505 HH Zaandam
Nederland

* Je wordt automatisch member wanneer je een account bij ons aanmaakt.

4) Ik heb een item retour gestuurd naar POM, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van je retour je geld terug storten. Bewaar altijd de track & trace code van je verzending.

5) Hoe kan ik een POM item ruilen?
Ruilen van POM items is helaas niet mogelijk. Je kunt het item retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen via de webshop.


6) Ik heb een POM item gekocht bij een winkel, kan ik deze ook online bij POM ruilen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Ruilen kan enkel bij de winkel waar je het POM item gekocht hebt.

7) Als ik een POM item online wil shoppen: hoe weet ik hoe een item valt?
Wij proberen met foto’s en beschrijvingen een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van het betreffende item. Daarnaast kan je bij ieder product een maattabel vinden. Mocht je echter nog vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met onze Klantenservice.

8) Hoe kan ik mijn POM item het beste onderhouden?
Op het onderhoudslabel dat aan je POM item is bevestigd kan je zien hoe je je POM het beste kunt onderhouden. Voor een uitgebreide beschrijving zie Quality care.

9) Ik heb een POM item cadeau gekregen maar wil deze graag ruilen. Kan dat?
Als het item bij de POM webshop gekocht is dan kan het bij ons worden geruild. Je stuurt het item via ons retourproces (zie vraag 3) naar ons terug. Je ontvangt vervolgens een cadeaubon ter waarde van het aankoopbedrag, zodat u iets anders kunt uitzoeken via onze webshop.
Als het item bij één van de POM verkooppunten is gekocht dan gelden de voorwaarden van de betreffende winkel.
Bij vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

10) Hoe kan ik mijn POM sjaal dragen?
Je kan onze sjaals op veel manieren dragen, zie voor inspiratie onze How to wear movie pagina.

11) Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Jammer dat je niet tevreden bent over onze producten en/of service. Neem contact op met onze klantenservice, dan proberen wij je te helpen.

12) Kan ik mijn POM bestelling als cadeau laten inpakken?
Alle POM items worden standaard in cadeaupapier verpakt.