veel gestelde vragen

1) Kan ik mijn POM alleen online kopen of is er ook een POM winkel?
POM is verkrijgbaar in 500 winkels in Nederland, Belgie, Engeland, Duitsland, Noorwegen, Denemarken en Frankrijk. Daarnaast heeft POM uiteraard een eigen webshop: www.POM-Amsterdam.nl. Hier vind je altijd de complete collectie.

2) Ik heb een vraag over een bestelling, hoe kan ik POM bereiken?
Je kan POM zowel per mail als telefonisch bereiken: info@pom-amsterdam.nl |
020-341-88-22

3) Ik heb een POM online gekocht, kan ik retourneren of ruilen?
Ja, dat kan zeker. Kijk hiervoor onder de 'ruilen & retouren' tab. Er worden ook altijd instructies met de sjaals zelf meegestuurd.

4) Ik heb een POM in een winkel (verkooppunt) gekocht, kan ik deze ook bij POM (online) ruilen?
Nee, deze kan je alleen bij de winkel zelf ruilen.

5) Als ik een POM online wil shoppen: hoe weet ik of het een dikke of een dunne sjaal is?
Wij proberen d.m.v. foto's en beschrijvingen een zo goed mogelijk beeld te geven van de sjaal. Mocht je echter nog vragen hebben schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice

6) Hoe kan ik mijn POM het beste wassen?
Op het kaartje dat aan je POM sjaal hangt kan je zien hoe je dit het beste kan wassen. Kijk voor een uitgebreide beschrijving ook onder het tabje quality care

7) Kan ik mijn POM strijken?
Ja, dat kan, mits je het strijkapparaat op de juiste stand voor de desbetreffende stof zet. Zorg ervoor dat je niet de randjes meestrijkt. Kijk voor een uitgebreide beschrijving onder het tabje quality care

8) Kan ik POM ook telefonisch bereiken? Ik heb een kortingscode. Kan ik deze gebruiken in combinatie met mijn POM points?
Nee, dit is niet mogelijk. De korting bij aankoop van 2 of 3 shawls is uitgezonderd van deze regeling. Dat betekend dat de korting bij aankoop van meerdere shawls in combinatie gebruikt mag worden met POM points en eventueel andere kortingscodes.

9) Ik heb een POM cadeau gekregen, maar wil deze graag ruilen, kan dat?
Als je hem online bij onze eigen webshop hebt gekocht kan dit. Kijk voor onze ruilings- en retourvoorwaarden onder het tabje 'Ruilen & Retourneren'. Als de sjaal in een winkel is gekocht zal de sjaal bij de winkel moeten worden geruild.

10) Ik heb drie sjaals online gekocht met 10 € korting. Eén van deze drie wil ik retourneren. Behoud ik de 10 € korting?
Nee, die behoud je niet. De 10 € korting geldt alleen als je drie sjaals afneemt en ook daadwerkelijk houdt. In dit geval behoud je wel recht op 5 € korting aangezien je alsnog twee sjaals afneemt!

11) Hoe kan ik mijn POM dragen? Waar vind ik instructies voor de POM-ways to wear?
Zie how to wear op onze website.